المجاهد والمجاهدة الإسلامية ~ Para Mujahid & Mujahidah Islam. ^_^

Mesej seorang kekasih kepada kekasihnya. (Bahagian1)


Perempuan : Awak , kenapa awak tak pernah ajak saya tengok wayang @ keluar jalan jalan macam pasangan lain ?

Lelaki : SAJA .

Perempuan : Saja ke @ awak malu nak keluar dengan saya ?

Lelaki : MANA ADA .

Perempuan : Kenapa kita tak pernah gayut malam malam macam pasangan lain ?

Lelaki : Sebab saya nak jimat kredit .

Perempuan : Sampai hati awak kan? Kenapa ye kawan saya panggil kekasihnya "sayank" tapi awak TAK PERNAH pun panggil saya "sayank" ?

Lelaki : GELILAH perkataan tu . Nak TERMUNTAH .

(Perempuan tersebut terus merajuk selepas membaca ayat ayat kekasihnya . Beberapa minit kemudian , dia menerima satu mesej)

Bersambung...........
[Tiada hadiah yang lebih berharga daripada nasihat yang baik].

Tiada ulasan:

Catat Ulasan